Zoek een hulpverlener Forumindex Zoek een hulpverlener
Zoek psycholoog of therapeut bij jou in de buurt? Klik dan hier!.
Ga naar Van Burnout naar Burnin en klik hier!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zelfhulpgroep omgeving Venlo

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Zelfhulpgroepen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pearl

BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 7:31 pm    Onderwerp: Zelfhulpgroep omgeving Venlo Reageren met citaat

Hallo allemaal.
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik aan het zoeken was naar informatie over burnout klachten omdat ik een tijdje in de ziektewet zat door overspannen/overwerkt/burnout of hoe je het ook wilt noemen (de huisarts had het over verschijnselen van surmenage). In ieder geval stress ik mijzelf veel te veel en ik kan het maar niet van mij af zetten. Ik ga om de paar weken naar R.E.T. waar ik het advies heb gekregen om piekergedachten op (van me af) te schrijven. Dit helpt echter ook niet bij mij. Ik ben wel weer aan het werk en heb ook mijn deeltijd studie weer opgepakt maar ik zit zo vol stress dat ik het zelfs in mijn lichaam voel. Omdat ik o.a. op dit forum lees dat ik niet de enige ben dacht ik dat wij misschien door een zelfhulp praatgroep elkaar kunnen helpen of in ieder geval je verhaal kwijt kunt.
Ik woon in omgeving Venlo. Wie heeft er interesse?

Groeten,
Pearl.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rofra

BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2008 11:05 am    Onderwerp: Ja, ik heb interresse Reageren met citaat

Hoi Pearl,

Ik wil graag mijn interesse kenbaar maken voor een praatgroep. Ik kom zelf uit de regio Weert en ben sinds november 2007 thuis met een BO. Ik hoop dat er meer mensen reageren en meedoen. Een praatgroep heeft veel zin als je met meerdere bent..! Wie reageert nog meer?

Groeten,
Ron
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Pearl

BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 10:44 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Rofra,
Ik lees je bericht nu pas... hoe gaat het nu met je?

ik hoop inderdaad dat zich uit deze regio (oost brabant/noord limburg) meer mensen melden.

Groetjes,
Pearl.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zethu

BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 11:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Noord Limburg is me net iets te ver ondanks dat ik er vaak kom
Nu de A73 er is doe ik er 3 kwartier over om er te komen. Maar ja, vaak zijn de tunnels dicht en dan ben ik 1 uur en een kwartier onderweg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Zelfhulpgroepen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: