Zoek een hulpverlener Forumindex Zoek een hulpverlener
Zoek psycholoog of therapeut bij jou in de buurt? Klik dan hier!.
Ga naar Van Burnout naar Burnin en klik hier!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

muziekliefhebbers?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> CD's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
platycodon

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2008 8:45 pm    Onderwerp: muziekliefhebbers? Reageren met citaat

Wat me verbaasde op dit forum is het ontbreken van ook maar 1 onderwerp in het item CD's...
Ik ben een zeer grote 'passieve' muziekliefhebber, en ik stel me zelfs de vraag of het wel zo passief is als je erg kan genieten van uiteenlopende soorten goede muziek...
Dus, welke muziek pept me op ?
Ik kan nu wel houden van een Andreas Vollenweider, Angelo Branduardi, Air (Moon Safari), klassieke muziek (afhankelijk van mijn stemming), soms zelf bepaalde jazz-stukjes ... Ennio Morricone...
Johan Verminnen, ... Ambrozijn, ... En ga zo maar verder.
Voor periodes dat ik me beter voel dan nu, heb ik nog wel ander werk in de kast staan (oa Nirvana, Massive Attack, ...), maar dat is nu niet aan de orde...
Graag jullie suggesties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> CD's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: