Zoek een hulpverlener Forumindex Zoek een hulpverlener
Zoek psycholoog of therapeut bij jou in de buurt? Klik dan hier!.
Ga naar Van Burnout naar Burnin en klik hier!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

daidalos ervaringen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Chatboard (chat-agenda) gekoppeld aan de chatroom
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
betty

BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 5:56 pm    Onderwerp: daidalos ervaringen Reageren met citaat

Beste mensen,
Ik ben op zoek naar ervaringen van burn-out deelnemers die zich hebben laten opnemen in Daidalos Driebergen in de afgelopen jaren.
Ik hoop op reacties.
Betty
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CORRIE

BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 11:02 pm    Onderwerp: daidalos Reageren met citaat

Even een reactie,op de oproep van Betty.

Het zal inderdaad goed zijn als meer mensen,zouden reageren op de oproep van Betty!

Ikzelf heb geen al te besten ervaringen met Daidalos,en dat is nog zacht uitgedrukt,wat zich daar afspeelde had naar mijn inziens veel meer plubiciteit aandacht moeten krijgen,zelf heb ik in 2004 de Inspectie voor de gezondheidszorg benaderd,en een klacht ingediend,inmiddels heeft de inspectie in 2005 een klacht indediend bij het tucht college,na mijn klacht in 2004 te heben ingediend bij het tuchtcollege.
Deze klachten zijn in 2006 behandeld,met nog 2 andere klachten,en de uitspraak was duidelijk,schrappen uit het bigregister van de desbetreffende arts/therapeut.
Het is niet makkelijk geweest deze strijd aan te gaan,omdat ik weet wat ik kon verwachten van deze mensen,ik durf met recht te zeggen dat een deel van mijn leven is verwoest,en toch moest ik deze stap nemen,om in de toekomst meer slachtoffers te voorkomen,ooit komt mijn verhaal op papier,want ik vindt dat men niet voldoende weet wat zich allemaal heeft afgespeeld,er zijn veel meer mensen bij betrokken dan men zich realiseerd,met name de antroposofische organisatie heeft mij zeer teleurgesteld teleurgesteld.

Goet Corrie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Chatboard (chat-agenda) gekoppeld aan de chatroom Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: