Zoek een hulpverlener Forumindex Zoek een hulpverlener
Zoek psycholoog of therapeut bij jou in de buurt? Klik dan hier!.
Ga naar Van Burnout naar Burnin en klik hier!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gedeeltelijk afgekeurd

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> WAO vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stannalux

BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 7:03 pm    Onderwerp: Gedeeltelijk afgekeurd Reageren met citaat

Ik ben vandaag voor de wia keuring geweest, en ben blij dat het achter de rug is. Wat brengt dat veel spanning met zich mee zeg!
Aan het eind van de keuring vernam ik al dat ik niet helemaal afgekeurd word. Maar dan????

Stel je voor ik word voor 50% afgekeurd! dan heb je natuurlijk nog niet een volledig inkomen. Hoe het resterende dan aangevuld?
Moet ik dan ww aanvragen voor het resterende? en zo ja, hoe word het resterende dan berekend? Krijg je dan 50% ww, of krijg je dan maar 20% ww? En hoe lang krijg je dan nog ww? Ik ben 49 jaar, en heb nog nooit een beroep op een ww uitkering gedaan.

Al vast bedank voor de antwoorden

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 10:14 pm    Onderwerp: Re: Gedeeltelijk afgekeurd Reageren met citaat

Als je tussen de 35% en 80% arbeidongeschikt word bevonden krijg je een WGA uitkering, en dat is 70% van je laatst verdiende bruto loon voor dat je ziek werd (2 jaar geleden dus).
Je hoeft zin's de WIA niet ook nog een WW uitkering aan te vragen.
De arbeidsdeskundige bepaalt je mate van arbeidsongeschiktheid en kan je verdere vragen beantwoorden en vertellen hoe het verder gaat verlopen.
Schrik niet van het rapport van de verzekeringsarts zelf vond ik het namelijk nog al belastend, wel goed nakijken op fouten.

Succes en trek het je niet te veel aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> WAO vragen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: