| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MarlieN
Geregistreerd op: 13 Aug 2006 Berichten: 1328 Woonplaats: ergens boven de regenboog
|
Geplaatst: Di Mrt 02, 2010 2:24 pm Onderwerp: stil |
|
|
meisjes wat is het hier stil _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
suusje
|
Geplaatst: Wo Mrt 03, 2010 10:19 am Onderwerp: |
|
|
| het is zeker stil..maarre wie weet een goed teken?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MarlieN
Geregistreerd op: 13 Aug 2006 Berichten: 1328 Woonplaats: ergens boven de regenboog
|
Geplaatst: Wo Mrt 03, 2010 11:14 am Onderwerp: |
|
|
in mijn geval niet
ik heb het gevoel 10 jaar terug in de tijd getrapt te zijn.
Ik had niet gedacht dat ik nog zo onderuit zou kunnen gaan, met alles wat ik in de loop der jaren bij geleerd heb.
Heb al weken angstaanjagende huilbuien, paniekaanvallen, slecht inslapen en 's ochtends uit nachtmerries ontwaken.
Ik raak in paniek in winkels
heb moeite met tv kijken (blijf maar zappen van het één naar het ander)
vind m'n huis te vol, wil vanalles weg doen om ruimte te maken maar weet dan niet te bepalen wat er weg kan.
loop als een kip zonder kop rond
wordt bang als het donker wordt
krijgt het benauwd als de gordijnen gesloten zijn.
mijn stemmingen wisselen zo extreem dat ik er geen grip meer op kan krijgen.
mijn hele lijf blijft maar bruisen van de adrenaline
in gezelschap ben ik druk en uitbundig.
als ik alleen ben wil ik het liefst heel hard gillen. _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
suusje
|
Geplaatst: Wo Mrt 03, 2010 12:07 pm Onderwerp: |
|
|
Marlien wat vreselijk naar.
Heb je enig idee wat de trigger is?
waar dit vandaan kan komen?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MarlieN
|
Geplaatst: Wo Mrt 03, 2010 1:15 pm Onderwerp: |
|
|
ja ik weet precies wat de trigger is
maar dat wil ik niet uitgebreid op internet zetten _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freddie
|
Geplaatst: Do Mrt 04, 2010 10:59 pm Onderwerp: |
|
|
| Wat lees ik nu Marlien??? Jammer die enorme terugval. En al die verschrikkelijke kenmerken. Je kan nog zo veel leren, maar gevoel laat zich niet sturen blijkt weer. Je weet wel wat de trigger is geweest? Is er ook wat tegen te doen? Of anders aan te werken? Ik vind het zo jammer voor je. Ik kan ook zo weinig voor je doen. Ik leg mijn hand op je schouder. Voel je hem? Ik wil je troosten. Laat het een heel klein beetje helpen. Misschien slaap je al en ben je al in dromenland. Ik zal aan je denken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MarlieN
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
ja hoor tuurlijk is er wat aan te doen.
het is een kwestie van de macht over jezelf weer terug krijgen.
En de juiste stappen nemen om weer overeind te komen
soms moet je gewoon ergens doorheen, hoe !$@^%^(& het ook is _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freddie
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 2:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ja inderdaad is daar NATUURLIJK wat aan te doen. Er zit niet anders op.
Wat ik meer bedoelde is eigenlijk "de trigger", het onderwerp zelf, of daar wat aan te doen is. Iedere keer weer overeind komen zal wel lukken. Daar ben je sterk genoeg voor. Het is alleen jammer dat er blijkbaar iets is wat die terugval veroorzaakt. Ik vroeg mij af of daar wat aan te doen is. Als dat niet zo is weet je dat je er rekening mee kan houden dat het misschien vaker kan gebeuren. Maar meis, ook nu zal je er wel weer komen. Al moet je er weer dwars doorheen. Polsstokspringen er overheen zal niet lukken. Sterkte hoor. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MarlieN
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
soms gebeurt er iets met anderen wat gevolgen heeft voor jou
een trigger is niet altijd die van jezelf he _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freddie
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 7:04 pm Onderwerp: |
|
|
| Dat lijkt mij van wel. Er gebeurd iets en triggert jou. Misschien alleen jou en niemand anders. Het is dus wel degelijk jouw trigger. Alleen kan je het niet altijd ontlopen. En dat is jammer. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MarlieN
|
Geplaatst: Do Mrt 25, 2010 12:53 pm Onderwerp: |
|
|
soms heb ik gewoon geen zin meer om weeeeeeer opnieuw te gaan vechten om weeeeeeer overeind te komen _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freddie
|
Geplaatst: Do Mrt 25, 2010 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
| Lieve Marlien....vertel mij wat!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MarlieN
|
Geplaatst: Do Mrt 25, 2010 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
yeah I know, sorrie dat ik je altijd weer overeind wilde hijsen
blijkbaar gun ik je iets wat bij mijzelf niet lukt _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freddie
|
Geplaatst: Do Mrt 25, 2010 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
Sorry aanvaart hoor. Ja en soms was het best wel eens moeilijk als je aan het hijsen was. Alsof het allemaal maar aan mij lag. En toch was het ook wel eens fijn. Jij was af en toe nog de enige die in mij geloofde en dat had ik ook nodig. Het is gewoon moeilijk te doseren van een afstandje. Ik ben niet goed in hijsen van andere. Ik heb al moeite om mezelf te hijsen, zoals jij nu ook met jezelf bezig bent. Voorlopig zijn we er allebei nog. Of dat een voordeel is ben ik nog niet achter.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MarlieN
|
Geplaatst: Do Mrt 25, 2010 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
tuurlijk wel _________________ ook in het paradijs valt wel eens een donderbui |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|