|
Zoek een hulpverlener Zoek psycholoog of therapeut bij jou in de buurt? Klik dan hier!. Ga naar Van Burnout naar Burnin en klik hier!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
frank36
|
Geplaatst: Di Jan 12, 2010 10:25 pm Onderwerp: Top Care |
|
|
Hallo iedereen. Bij mij hebben ze begin 2009 een Burn Out geconstateerd. Na 12 gesprekken met mijn psycholoog mocht ik niet meer terug komen omdat ik toch niet deed wat hij zei (ga dan zoeken waar mijn probleem zit zou ik zeggen). Vandaar uit ben ik bij een mediator terecht gekomen welke al na 10 minuten mijn probleem gevonden had. Van hem heb ik veel geleerd. Maar wat bij mij echt werkt is Top-Care (www.top-care.nl). Dit is een programma van 4 maanden waarbij je lichamelijk en geestelijk in balans wordt gebracht in combinatie met werkhervatting. Deze behandeling wordt volledig vergoed. Je leert echt naar jezelf kijken, wat voor persoon je bent, hoe reageer je in bepaalde situatie's, waarom reageer je zo, nee durven zeggen, trauma verwerking etc. Doordat het ook in combinatie is met werkhervatting kom je ook je valkuilen tegen waar dan ook weer meteen aan gewerkt kan worden. Ik ben nu 6 weken op weg en ga over twee weken weer 8 uur werken. Ik krijg weer energie, heb weer zin om te werken etc. Ik ben aan het veranderen, zo kennen ze me niet. Maar ik begin aan een "nieuw leven" ik hoop nooit meer de oude te worden. Je denkt vaak dat het nooit meer goed komt, maar het komt goed ik weet het zeker!!
Eens schijnt weer de zon en kun je weer genieten van alles wat je lief is!!!
Heel veel succes en sterkte toegewens voor iedereen in deze situatie. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mammie68
|
Geplaatst: Di Mei 25, 2010 7:18 am Onderwerp: starten met werken |
|
|
Goedemorgen allemaal,
Ik zit nu 10 weken thuis met BO. In plaats van dat ik me beter moet gaan voelen voel ik me steeds meer naar beneden glijden. Vorige week gesprek gehad met Bedrijfsmaatschappelijkwerk die schrok zo van mij dat slechter met me ging dat ze me doorverwees naar een psycholoog. Daarna had ik een gesprek bij de arboarts en daar ben ik me niet beter van gaan voelen. Hij wil dat ik volgende week weer ga werken 2 dagen 2 uur. Op dit moment slaap ik nog steeds niet goed, heb ik bijna dagelijks paniekaanvallen ik ben snel geirriteed, erg gespannen daardoor bijna dagelijks hoofdpijn, ik ben overprikkeld en voel me zo alleen. Sinds vorige week ben ik opzoek naar een psycholoog maar dat valt niet mee er zijn zulke lange wachttijden en ik wil graag al wat behandelingen gehad hebben voordat ik weer terug ga naar de werkplek het voelt alsof ik wordt los gelaten in het grote bos.
Mijn hoofd blijft constant op zoek naar antwoorden die ik mezelf niet kan geven. Ik ben vorige week wel al bij een een natuurarts geweest. Via Prognos zijn er dingen naar boven gekomen 1 ervan is dat ik een B12 tekort heb in mijn lichaam. Prognos is een geavanceerd computer-analyse-systeem dat 5000 jaar oude Chinese kennis van meridianen combineert met westerse. Met behulp van deze digitale gezondheidsmeting kan (objectief) worden vastgesteld welke verstoringen in het lichaam aanwezig zijn en door welke oorzaken deze zijn ontstaan. Tevens meet Prognos vooraf welke therapie effectief zal zijn.
Wie kan mij helpen, steunen bij mijn BO en reintergatie? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|