Zoek een hulpverlener Forumindex Zoek een hulpverlener
Zoek psycholoog of therapeut bij jou in de buurt? Klik dan hier!.
Ga naar Van Burnout naar Burnin en klik hier!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Iemand ervaring met Mind Tuning??

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Trainingen en therapiën
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BrianS

BerichtGeplaatst: Ma Mei 18, 2009 2:48 pm    Onderwerp: Iemand ervaring met Mind Tuning?? Reageren met citaat

Ik ben ergens vorig jaar naar een seminar geweest van Pieter Frijters en moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van wat die man daar te vertellen had. Hij komt in ieder geval heel duidelijk en oprecht over. Ik denk er over om een training te volgen, maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die een dergelijke training (in groepsverband) hebben gevolgd bij hem. Zijn boek had ik al een tijdje overigens. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk werkt.

Brian s
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Trainingen en therapiën Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: