Zoek een hulpverlener Forumindex Zoek een hulpverlener
Zoek psycholoog of therapeut bij jou in de buurt? Klik dan hier!.
Ga naar Van Burnout naar Burnin en klik hier!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Uitgaan

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Tip
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Anne77

BerichtGeplaatst: Do Feb 12, 2009 4:00 pm    Onderwerp: Uitgaan Reageren met citaat

Hi,

Ik heb een vraag. Ik zou graag wat vaker met mijn vriend leuke dingen doen in het weekend, maar ik weet niet zo goed wat (naast een strandwandeling). Net zoals de meeste is de energie beperkt en heb ik moeite met drukke plaatsen. Wie heeft ervaring of leuke ideeen?

Alvast bedankt!
Anne
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
suusje

BerichtGeplaatst: Wo Feb 18, 2009 4:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik geniet altijd lekker van ergens lunchen..
een stuk lopen of een paar winkels in en dan lekker kletsen,eten, kletsen, koptje thee..
Offe een museum?
Hier in regio rotterdam kan je de watertaxi nemen of zo''n draagvleugelboot naar een ander plaatsje (en ja dan gaan we weer ergens lekker borrelen Embarassed )
Dierentuin in

Haha ik dacht ga wel even tips geven,maar erg lastig als je de ander niet kent.Mijn vriend heeft voor zijn verjaardag van Biggo een bon gekregen voor een lazy sunday daar staan ook leuke dingen in zoals
-waterfietsen over grachten in amsterdam, wandeling met gids door maastricht, fluisterbootje varen in giethoorn..

tja je kan genoeg kanten op

waar ik ook tijdens mijn bo erg van genoot was een nachtje in een leuk hotelletje (weekendjeweg.nl) lekker uitslapen, uitgebreid ontbijten, bos in..maar er zijn ook weer mensen hier die tijdens hun bo echt niet weg willen.
Terug naar boven
zangvogeltje

BerichtGeplaatst: Do Feb 19, 2009 3:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan er erg van genieten om de boel even de boel te laten en naar een rustige plaats te gaan met veel natuur in de buurt. Lekker wandelen en mijn gedachten lekker mijn hoofd uit te laten waaien.
Voor mijn BO kon ik ook erg van winkelen genieten, maar vind dat nu vaak niks, teveel mensen, teveel prikkels. Ben na een paar winkels al doodop.
Terug naar boven
suusje

BerichtGeplaatst: Vr Feb 20, 2009 12:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

bij mij blijft het ook altijd nog bij een paar leuke winkeltjes..hele dagen winkelen..NEE dat is geen ontspanning..
Terug naar boven
zangvogeltje

BerichtGeplaatst: Vr Feb 20, 2009 2:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Winkel nu idd doelgerichter. Bedenk van te voren welke winkels ik echt heen wil en doe dat dan eerst. heb ik daarna nog energie kan ik altijd nog verder kijken, maar meestal komt dat er niet van.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zoek een hulpverlener Forumindex -> Tip Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: